BOOK
1 Lesson 1 - TEST - 6°
First
Name and Family Name:..........................................
Form:..........
signature
des parents:
CO:
compréhension de l'oral /10
1
- Ecoute et note les mots que je vais épeler : /5
1/
LEILA
2/
DJIBRIL
3/ NOEMIE 4/ YOHANN 5/CECILIA
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
PE:
production de l'écrit
1-Complète
ces phrases avec le verbe être conjugué au présent. /4
1-Tom
is happy today. 2-Laura and Jimmy
are
at school.3- I am tired.4-
We are
in
the English classroom.
2-Réécris
toute la phrase et remplace le sujet par un pronom personnel sujet
/3
1-John
is my cousin. He is my cousin.
2-
Molly and Tom live in Washington. They
live in Washington.
3-
Lola is my sister. She is my sister.
3-Vocabulary
/3
a-
Complete.
- The capital of New Zealand is Wellington.
- The kiwi is a bird.
b-
Translate
- un avion: a plane
- jeudi: Thursday
- triste:sad
- le nord:North
4-Colorie
les différentes lettres de l'alphabet selon leur prononciation.
/4
5-Écrire
des phrases simples en ajoutant la ponctuation et les
majuscules /2
|
- HowareyouImfinethankyou
« How
are you? »
« I'm
fine, thank you. »
- whatsyournameImpeterandthisisjack
« What's
your name? »
«
I'm Peter and this is Jack. »
6- Regarde chaque dessin, rappelle-toi l’histoire de Max, écris une phrase pour commenter le dessin ou écris les paroles du personnage. /3 |
1)Hello
Max./ Good morning, Max./ Max is at school.2)
Max is not in the bus!! Oh no!
3)
Max is at home with his mother. He is very tired. / He is dead.
7- What is the day today? /1 |
Today
we are Monday, September 19th.
No comments:
Post a Comment
Note: only a member of this blog may post a comment.